Rainbow High & Cartoon Network
Wystartowała niestandardowa kampania dla lalek Rainbow High! Szereg działań, formatów wideo przygotowanych we współpracy z Cartoon Network, osadzonych zarówno w świecie TV, jak i online. W pakiecie działań mediowych uwzględnione zostały: dwa klipy 120’’ umieszczone na kanale YouTube Cartoon Network oraz branding Rainbow High kanału, 45’’ materiały emitowane na kanale TV Cartoon Network w bloku ekskluzywnym z bumper identami, a także emisje 15’’ trailerów na kanale YouTube.W ramach wspomnianych materiałów wraz z Rainbow High zanurzyliśmy się w świat social mediów. To unikalne podejście pozwoliło na zaprezentowanie różnego rodzaju treści (zdjęcia, klipy, animacje, muzyka) związanych z Rainbow High, modą, trendami, szkołą, kreatywnością, pasją i kontekstowe połączenie ich ze scenami i postaciami z Cartoon Network!
E-handel nie wyprze tradycyjnego. Zakupy stacjonarne w 5 lat urosną o 10,5 proc
Handel internetowy dynamicznie rozwinął się w pandemii, ale ten tradycyjny też nie odpuszcza. Z prognoz Euromonitor I...
więcej
Firmy akceptują sankcje wobec Rosji, ale mają coraz mniejszą tolerancję dla braku płatności
Ponad 80 proc. mikro, małych i średnich firm opowiada się za wprowadzeniem sankcji gospodarczych na Rosję i Białoruś ...
więcej
Rodzinne Wyzwanie – Wybieramy Perełkę Roku 2022
Podkręcamy emocje z okazji Dnia Dziecka. Rodziny głosują na najciekawsze gry i zabawki. Czytelnicy i fani Magazynu Ś...
więcej
Duch Kijowa od COBI
Cobi chce w trybie ekspresowym wydać figurkę przedstawiającą na wpół legendarnego już "Ducha Kijowa"...
więcej