LOL Dance & Disney

17 maja ruszyła niestandardowa kampania LOL Surprise. Umiejscowienie treści specjalnie skrojonych pod LOL Dance w ramach kanałów Disney Channel, Disney Junior oraz Disney XD – kanałów bardzo precyzyjnie dopasowanych do grupy docelowej z kontekstowego punktu widzenia, ale także stricte pod względem oglądalności. Na potrzeby kampanii przygotowane zostały dwa formaty: skrzydełko 20’’ oraz winieta 60’’, które przez ponad dwa tygodnie (wprowadzając odbiorców w Dzień Dziecka) sięgną aż 450 emisji w specjalnie pod tę akcję przygotowanych blokach ekskluzywnych i najlepiej dopasowanych pasmach na określonym kanale.

E-handel nie wyprze tradycyjnego. Zakupy stacjonarne w 5 lat urosną o 10,5 proc

Handel internetowy dynamicznie rozwinął się w pandemii, ale ten tradycyjny też nie odpuszcza. Z prognoz Euromonitor I...
więcej

Firmy akceptują sankcje wobec Rosji, ale mają coraz mniejszą tolerancję dla braku płatności

Ponad 80 proc. mikro, małych i średnich firm opowiada się za wprowadzeniem sankcji gospodarczych na Rosję i Białoruś ...
więcej

Rodzinne Wyzwanie – Wybieramy Perełkę Roku 2022

Podkręcamy emocje z okazji Dnia Dziecka. Rodziny głosują na najciekawsze gry i zabawki. Czytelnicy i fani Magazynu Ś...
więcej

Duch Kijowa od COBI

Cobi chce w trybie ekspresowym wydać figurkę przedstawiającą na wpół legendarnego już "Ducha Kijowa"...
więcej