TOMY ujawnia plan marketingowy

Mocne wsparcie marketingowe swoich marek zaplanował M&Z, dystrybutory TOMY w Polsce. Szczegóły są do pobrania na stoisku marki na targizabawek.pl. Zwróćcie uwagę także na nową licencję Ricky Zoom. Bajka jest emitowana na TVP ABC i już podbiła serca maluchów. Zapraszamy na stoisko: https://toybusiness.pl/tomy

25 lat centrów handlowych w Polsce – przyszłością wielu nieruchomości handlowych są przebudowy i modernizacje

Historia centrów handlowych w Polsce liczy ponad ćwierć wieku. Z danych Polskiej Rady Centrów Handlowyc...
więcej

Premiera „Barbie Big City, Big Dreams” – nowy musical, nowe zabawki

Barbie to o wiele więcej niż lalka, a najnowszy musical z Barbie w roli głównej to zdecydowanie więcej niż tyl...
więcej

NOWY MEGA DOMEK od MGA Entertainment

85 niespodzianek dla fanów MGA Entertainment ujawniło nowość. Dom pełen niespodzianek „LOL OMG&rdquo...
więcej

GRY I ZABAWKI trendy globalne

Wpływ pandemii zmniejsza się w niektórych regionach, na globalny rynek zabawek i gier wpływa kilka trend&oacut...
więcej